  • Data: 2009-03-26 18:17:44
    Temat: Re: Firma zawiesila wyplate zatwierdzonych premii
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:f961537f-2a58-4897-97ef-edc27c0d9ad7@w9g2000yqa
    .googlegroups.com...
    On 26 Mar, 10:19, "Daniel" <w...@w...pl> wrote:

    > Zawieszone? Wiec może odsunięte w czasie?

    Moze, na razie zadnych szczegolow Prezes nie chce zdradzac.

    > Jasne, trzeba walczyć. Jak firma potem zbankrutuje to jeszcze można się
    > załapać na zasiłek dla bezrobotnych. Fajna sprawa.

    Ano fajna. Rozumiem, ze pracownik ma siedziec i morda w kubel? Skoro
    sie cos obiecuje, co chwila sie przedstawia wizje jak to jest
    wspaniale, a pozniej okazuje sie ze pracownik jest tylko glupim
    murzynem to jest w porzadku?

    Jak pisalem, moja zona z tej pracy i tak odchodzi, z przyczyn roznych
    i na zaden zasilek dla bezrobotnych nie idzie, a wrecz przeciwnie ;)

    Wręcz przeciwnie?
    Przeciez na zasiłku jest najfajniej.
    Płacą za Ciebie ZUS, Nie musisz płacić podatku
    i jeszcze jak Ci przestaną płacić a ktworzysz działalność to dostaniesz
    18.000 na start :-)
    Szkoda nie iśc na zasiłek dla bezrobotnych.
    A naprawde nikomu nie przeszkadza że po zasiłek podjeżdzasz S Clasą z 6
    litrowym silnikiem :)
    Niech sie zona jeszcze zastanowi ;)
    Bo przy okazji z mopsu można jeszcze coś wyrwać :)