  • Data: 2008-06-04 10:38:47
    Temat: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g25okg$5pn$7@news.onet.pl...

    > Pozostaje pytanie: Jaka jest w tym wina sprzedawcy? Może ktoś włamał się
    > na konto klienta i kupuje coś na jego dane?
    >
    > I w ogóle jakie szkody ponosi w związku z tym klient?

    no właśnie nie ponosi szkody dlatego policja się tym raczej nie zajmie z tej
    strony... ale jeśli wystawia np. faktury na jego firmę z jakiegoś jednak
    powodu i mimo, że ten sprzedawca został poinformowany o fakcie, że jest coś
    nie tak bo on nic nie kupuje... to tutaj jest wina sprzedawcy i US wyjaśnia
    często takie wystawianie fikcyjnych faktur i tutaj mają zastosowanie już po
    ew. kontroli przepisy nawet przeciez 299kk prania brudnych pieniędzy. lewymi
    fakturami pozorowaną sprzedażą wprowadza się np. "brudne" pieniądze do
    obrotu, prawda?

    oczywiście teoretycznie, bo aż tak głupi żeby wysyłać jeszcze takie faktury
    klientom to przecież ten sprzedawca by nie był gdyby chodziło o 299kk, ale
    sytuacja jest jednak dziwna.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.