eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma nie chce zwrócić zaliczkiRe: Firma nie chce zwrócić zaliczki
  • Data: 2002-02-15 12:57:13
    Temat: Re: Firma nie chce zwrócić zaliczki
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl> wrote in message
    news:a4ig4t$2o8$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w imieniu
    > mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie) termin
    > realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż nie
    > było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie
    anulowałem
    > zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i zwrotu
    > pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać aby jak
    > najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może zgłoszenie na
    > policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?

    Jesli ma byc naprawde szybko, trzeba pogadac "z firma"-dluznikiem.
    Trzeba ich zapytac do kogo ma sie pan zwrocic PIH, Us, czy federaca
    konsumentow,
    bo Pan nie wie.....

    Boguslaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1