eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFirma nie chce zwrócić zaliczki › Re: Firma nie chce zwrócić zaliczki
  • Data: 2002-02-21 11:55:40
    Temat: Re: Firma nie chce zwrócić zaliczki
    Od: "kotewka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:a4ig4t$2o8$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w
    imieniu
    > mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie)
    termin
    > realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż
    nie
    > było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie
    anulowałem
    > zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i
    zwrotu
    > pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać
    aby jak
    > najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może
    zgłoszenie na
    > policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?
    >
    Tylko do Sądu, jak dobrze rozegrasz możesz uzyskać zwrot podwójnej
    zaliczki (jak Sąd potraktuje to jako zadatek).


    --
    Pozdrawiam

    Kotewka
    k...@w...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1