  • Data: 2002-02-14 08:34:49
    Temat: Firma nie chce zwrócić zaliczki
    Od: "Piotr Chudzicki" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sprawa jest następująca. W grudniu 2001 wpłaciłem (przelewem, w imieniu
    mojej firmy) zaliczkę na komputer. Dostawca określił (na piśmie) termin
    realizacji zamówienia na 4 dni. Po upływie miesiąca komputera wciąż nie
    było, a termin realizacji był wciąż przekładany. W końcu pisemnie anulowałem
    zamówienie i zażądałem zwrotu zaliczki. Mija kolejny miesiąc i zwrotu
    pieniędzy wciąż nie ma. I tutaj moje pytanie: jaką procedurę obrać aby jak
    najszybciej wyegzekwować pieniądze? Pozew do sądu czy może zgłoszenie na
    policję, że wyłudzono od naszej firmy zaliczkę?

    Pozdrawiam
    Piotr Chudzicki