  • Data: 2009-07-21 17:57:57
    Temat: Re: Firma na emeryta
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słuchaj. Ja prosiłem o konkretną odpowiedź. Nie można odpowiedzieć?
    > Księgowością i tak będzie się zajmowało biuro rachunkowe i tak. Ale na tą
    > chwilę chcę wiedzieć jak wygląda to co napisałem w moim pierwszym poście.
    > Tak trudno odpowiedzieć???

    US to podatek dochodowy od zysku i ewentualnie Vat (na poczatku to tylko
    jesli sam wybierzesz)
    Co do ZUS - co miesiąc zapłacisz stałą składkę zdrowotną, którą to prawie
    całą odliczasz od podatku dochodowego, pozostałe składki nie obowiązują.
    Czyli co miesiąc, jeśli nie wypracujesz podatku dochodowego będzisz miał
    stałe obciążenie 215,35zł.

    Pozdrawiam
    boropi