  • Data: 2004-07-27 09:25:31
    Temat: Re: Firma i wojsko...
    Od: Dexter-Labolatory <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 08:57:57 +0000 (UTC), Pawel N napisał(a):
    [...]
    > Sam fakt ze masz prace niestety niewiele
    > oznacza,troche sprawe by rozjaśnil fakt ze np masz żone i dziecko na
    > utrzymaniu,wtedy przychylnosc WKU jest nieco większa.

    mam dziewczyne i jej dziecko - Ona jest w trakcie rozwodu.
    Mieszkam z nia i z dzieckiem od prawie 2-ch lat (wynajmujemy razem) - obaj
    pracujemy i utrzymujemy siebie i dziecko

    mowilem o tym w WKU to sie mnie pytali jakie dziecko ma nazwisko. niestety
    nie moje. Jak mnie wezma do wojska to Ona nie utrzyma sie sama :(

    [...]

    dziekuje za zabranie glosu