  • Data: 2005-02-03 22:33:18
    Temat: Re: Firma Fair Play - kurwy i złodzieje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ctu64e$uln$1@opal.icpnet.pl...

    > Po pierwsze zdecydujmy się: błąd, czy przymus
    >
    > Napisalem spojnik "albo" w logice zwany alternatywa rozlaczna czyli nalezy
    > wybrac czy to wada oswiadczenia czy zawarto taka umowe pod przymusem .
    >
    > Co do specow od stosowani znakow diakrytycznych to uprzejmie informuje, ze
    > stosowanie takowych nie jest zgodne z zasadami grupy. A jesli chodzi o
    > osobnikow, ktorzy nie potrafia odczytac tresci wyrazow bez tych znakow
    czym
    > predzej zawiadamiam, ze umiejetnosc czytania takiej tresci jest
    uzalezniona
    > od IQ :)

    Skoro tak zgryźliwie, to i ja tak odpowiem. Moje pytanie "błąd, czy przymus"
    nie odnosiło się do Twoje spójnika "albo", tylko do trzech kropek (dla nie
    wtajemniczonych znak "..."). Przed nimi piszesz o "wadzie oświadczenia
    woli", a żaden z przypadków wymienionych za nie jest wadą, a jedynie
    przymusem (mniej lub bardziej bezpośrednim). Myślałem, ze osoba z tak
    wysokim IQ się sama domyśli.

    Za wybitnego znawcę się nie uważam, ale "znaki diakrytyczne" to wg
    encyklopedii PWN "uzupełniające znaki graf., umieszczone nad lub pod literą
    w zapisie ortograficznym i fonetycznym, sygnalizujące także właściwości
    wymowy, których nie można ukazać za pomocą alfabetu podstawowego, np. pol.
    z/ź/ ż, niem. o/ö, fr. o/ô; znaki diakrytyczne mogą też służyć do
    zaznaczenia miejsca akcentu lub pewnych osobliwości ortografii."
    [http://encyklopedia.pwn.pl/16725_1.html] Do kontekstu Twojej wypowiedzi
    tego dopasować nie potrafię, ale pewnie za małe IQ mam i nie Qumam.

    Oświecisz mnie, o co Ci głównie chodzi? Tak mniej więcej na poziomie mojego
    IQ. Umiejętność przemawiania do głupich podobno też jest wyrazem
    inteligencji.