  • Data: 2003-05-22 09:28:54
    Temat: Re: Firma BTM
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Wpisz w googla na grupach ich nazwe.
    > Mozesz podziekowac - szukaja frajerow...

    do mnie we wtorek zadzownili na do pracy - pani sekretarka przedstawiła sie
    jako Magdalena Bielecka i od razu chciala mnie umowic z panią dyr. Moniką
    Tkaczyk
    Mój tel też miała od pani dyrektor, a pytana o co chodzi mówiła, że o
    indywidualną ofertę współpracy z Grupą Kapitałową BTM.
    grzecznie odmówiłem i już więcej telefonów nie było, ale widać są aktywni
    *** blad ***
    PS - akurat zapisałem dane dzwoniących - myślę, żę się ucieszą jak im taką
    reklamę zrobiłem ;-))