  • Data: 2005-12-26 23:02:45
    Temat: Re: Filmy video z lat 80tych?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 napisał(a):
    > Zalegaja w szafie filmy ktore byly pozyczone od ludzi ,sa to filmy wiadomo
    > jakie (p).
    > Posiadam magnetowid ktorego uzywam czasami do nagrywania filmow i innych
    > programow z tv, wiec i te kasety tez mozna odtwarzac, pytanie proste:
    > wywalic czy nie?
    > Bo jak wiadomo to one legalne nie sa a jestem w takcie porzadkowania
    > wszystkiego co z licencjami sie wiaze:)
    > Komp juz uporzadkowany a te kasety jeszcze leza:)
    > Tylko prosze bez odzewu: "mi mozesz dac", bo nie ejstem piratem i nie dam:)

    Cos mi po glowie chodzi, ze ustawa ma (miala?) jakas abolicje i piraty
    sprzed wejscia ustawy (1994r?) mozna miec.

    Ale nie jestem pewien, czy to sie nie zmienilo. Wiem ze wprowadzajac
    ustawe zastrzezono cos takiego zeby nie doprowadzic do paralizu
    gospodarki ktora w tamtym czasie czala jechala na piratach.