  • Data: 2008-01-13 16:15:07
    Temat: Re: Fałszywe dowody osobiste na potrzeby akcji spec slużb
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś lewakiem? Może podasz nazwę państwa, gdzie nie ma specsużb?

    Nie jestem. I nie znam takiego państwa.

    Twierdzę natomiast, że istnienie takich służb jest poważnym utrudnieniem
    dla normalnego funkcjonowania obywateli i firm każdego państwa.

    Należy się w końcu zdecydować. Albo mamy Policję, która jest od ścigania
    przestępców, albo ją likwidujemy i zdajemy się tylko na specsłużby i ich
    "metody".

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com