eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-) › Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
  • Data: 2019-09-26 00:46:10
    Temat: Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-25, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://krakow.onet.pl/zbieral-pieniadze-na-sebastia
    na-koscielnika-oddal-je-zonie-prokuratura-umorzyla/r
    g3cnsz

    > Cyniczna interpretacja prawno-polityczna jest tak że prokuratura woli
    > być "przymuszona" do ścigania tego "przypadku" a co po mediach będzie
    > ekstra to już czysty zysk polityczny :-)

    Tu jest ciekawe stwierdzenie:
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,25233981,p
    rokuratura-umarza-sledztwo-w-sprawie-przywlaszczenia
    -pieniedzy.html#S.main_topic-K.C-B.4-L.1.maly
    "Choć postępowanie umorzono, prokuratura akta skierowała do działu
    cywilnego, który ma monitorować, czy organizator zbiórki wywiąże się z
    podjętego zobowiązania."

    --
    Marcin