    From: bayo <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    <d5e6iu$ggn$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5efc4$7rq$1@news.onet.pl>
    <4...@g...pl> <d5fsqk$fs2$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <d5gbd9$lor$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <d5glpu$nuo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <4...@g...pl> <d5gv78$bck$1@inews.gazeta.pl>
    <d5h1a6$dbc$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@g...pl>
    <d5i38a$oqk$1@inews.gazeta.pl> <d5i3qa$bmf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <4...@g...pl> <d5i7k7$d4h$1@inews.gazeta.pl>
    <d5i8gn$9nl$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5iclm$4f8$1@inews.gazeta.pl>
    <d5igv8$ka$2@nemesis.news.tpi.pl> <d5iilh$t4e$1@inews.gazeta.pl>
    <d5jjdg$k63$7@opal.futuro.pl> <CBcfe.1818$Dn.1190@trndny02>
    <d5jrhp$mgr$2@opal.futuro.pl> <p7ffe.1094$N_5.750@trndny09>
    <d5m10m$l8t$1@opal.futuro.pl>
    Date: Mon, 09 May 2005 03:02:21 GMT

    Andrzej Lawa wrote:

    > Uświadom sobie, że alkoholizm nie bierze się z tego, że dzieciak
    > napatrzył się na dorosłęgo pijącego kulturalne wino, koniak czy jakąć
    > elegancką wódkę w tzw. lokalu.

    Czesciowo bierze sie. Wystarczy ze jest to jakis maly procent, a w skali
    rocznej bedzie on mial wymierne skutki spoleczne.

    > Jeśli już, to raczej bierze się on z tego, co się dzieje w domu tego
    > dziecka.

    Rowniez. Co zreszta zamyka czesciowo bledne kolko.

    > Nie denerwuj mnie statystykami.

    Mnie jednak interesuje jak sie ma alkoholizm do kosztow podatnika w obu
    tych przypadkach.

    > A jak lubisz, to zbadaj sobie np. statystyki dotyczące patologii
    > społecznych (alkoholizm, narkomania itepe) np. w środowiskach Amiszów.
    >
    > Należałoby z tych badań wysnuć wniosek, że alkoholizm i narkomanię można
    > zwalczyć ustawowo zakazując dostępu do nowoczesnych technologii.

    Wszystko jest dla ludzi. Tylko nie moze byc tak ze Bronfman ktorego
    dziadek dorobil sie fortuny na Prohibicji, robi teraz fortune na
    smiertelnych wypadkach drogowych w Polsce. Tylko dlatego ze jakis kretyn
    z tytulem profesora nie wie jak dziala Bronfman.

    > ROTFL
    >
    > O Utah i Mormonach to mi nie mów, bo oni w ogóle są... hmmm.... dziwni.

    Ten ROTFL jest dowodem ze w Klechistanie czas sie zatrzymal swojego
    czasu. Pomiedzy dostepem a iloscia alkoholizmu jest wielki zwiazek. Stad
    np. powszechne mniejsze opakaowania sprzedawane gdzie sie da.
    Rozwiazanie z lodowkami moze jest smieszne w Klechistanie. W
    Klechistanie moze tez byc smieszne ze w USA nie wolno sprzedawac
    alkoholu na stacjach benzynowych jak w Polsce. Po co kierowcy alkohol?
    Rozumiem, to nie dla niego, do dla wygody pasazerow.
    W USA nie wolno nawet przewozic autem alkoholu w otwartym pojemniku
    (butelka czy co tam).

    > Na Antarktydzie to w ogóle takich wypadków samochodowych nie ma....

    Podasz czy nie?

    > Nie rozumiesz...
    >
    > Chodzio mi o to, żebyś wykazała brak problemów alkoholowych w Kanadzie.

    Problem alkoholowy istenieje wszedzie na swiecie, wlacznie z Iranem.
    Chodzi o jego ilosc. I pod tym wzgledem nie ma nawet co porownywac Kande
    z Klechistanem.