  • Data: 2005-05-08 22:50:45
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:427E9107.21F1F5BC@gazeta.pl...

    > No. PRzeiez nic nie zadam. Zadowolilem sie ustnym wyjasnieniem. A
    > wylegitymowalem tylkko kupujacego, bo wydawal mi sie za mlody.
    > Podejrzenie zglosilem. Moja dusza idzie do nieba :)

    Moim zdaniem jest to OK, choć w praktyce pewnie Twój lokal przestanie
    być lubiany. Takie jest życie. Po za tym, na miejscu chłopaka stwierdził
    bym, że dziewczyna powiedziała mu, ze ma 18 lat. Prawa, czy też
    obowiązku jej legitymować nie ma. Zakładam, że oczywiście nie jest to
    10-cio latka i jej wiek widać na oko oraz nie jest to brat, czy osoba,
    która wiek dziewczyny zna. Nie ma silnych, by mu dowieść winę w tej
    sytuacji, więc sprawa zostanie umorzona. Ale ty się niewątpliwie
    zbliżysz do nieba.