    From: adp <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Etyka w szkołach
    Date: Tue, 20 Jan 2009 05:22:25 -0800 (PST)
    <gko221$3u6$2@news.interia.pl> <gkphf5$oij$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkphr5$ui2$1@news.interia.pl> <gkpjto$2ai$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkpj4a$ee$2@news.interia.pl> <gkppf3$g5v$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkq041$hl9$3@news.interia.pl> <gkq8rh$cmm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gkqigk$adm$1@news.interia.pl> <gksbg2$8md$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gkslsc$us6$1@news.interia.pl> <gl1vbn$r3o$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gl1v94$prd$1@news.interia.pl> <gl24pi$89t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gl2f0k$eah$2@news.interia.pl>
    <9...@o...googlegroups.com>
    <gl3tqq$80s$1@news.interia.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <gl4e8l$ta4$1@news.interia.pl>

    > No i dlatego mają walczyć z biologią?

    > A) To jest poziom podstawówki. W LO to się trzaska jakieś debilne równania
    > genetyczne z pogranicza chemii i biologii.
    >
    > B) Nawet jeśli, co za różnica? Delfin może być i pająk wg mnie.

    > Tego uczą na biologii? W ogóle gdzieś uczą o zaćmieniach?
    > A odróżnianie słońca od księżyca to raczej nie poziom LO.

    > A mamy? Ojejku... ZTCW to nie mamy (kwestia definicji prawosławia). A nawet
    > jeśli, to ta wiedza jest dość średnio przydatna.

    > Tak, dlatego podstawówka ma te przedmioty i niech se ma. Ale nie dalej.

> [...]

    Ok, co do tych szczegolikow nie za bardzo idzie mi sie z Toba zgodzic,
    sory :) Dla mnie rozroznienie ze delfin jest waleniem, a nie
    pajeczakiem, ma ogromne znaczenie. To tak zartem, ale generalnie sie
    nie za bardzo zgadzam z powyzszym. Ale to chyba na inny watek. Ten
    dotyczy spraw wyzszego gatunku, wiec nie chce go rozdrabniac. No a
    wlasnie w tym glownym temacie - popieram :)
    Tak ze poki co, dajmy spokuj chemii czy filozofii w L.O.

    Pozdr.