  • Data: 2009-01-20 13:22:25
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i dlatego mają walczyć z biologią?

    > A) To jest poziom podstawówki. W LO to się trzaska jakieś debilne równania
    > genetyczne z pogranicza chemii i biologii.
    >
    > B) Nawet jeśli, co za różnica? Delfin może być i pająk wg mnie.

    > Tego uczą na biologii? W ogóle gdzieś uczą o zaćmieniach?
    > A odróżnianie słońca od księżyca to raczej nie poziom LO.

    > A mamy? Ojejku... ZTCW to nie mamy (kwestia definicji prawosławia). A nawet
    > jeśli, to ta wiedza jest dość średnio przydatna.

    > Tak, dlatego podstawówka ma te przedmioty i niech se ma. Ale nie dalej.

> [...]

    Ok, co do tych szczegolikow nie za bardzo idzie mi sie z Toba zgodzic,
    sory :) Dla mnie rozroznienie ze delfin jest waleniem, a nie
    pajeczakiem, ma ogromne znaczenie. To tak zartem, ale generalnie sie
    nie za bardzo zgadzam z powyzszym. Ale to chyba na inny watek. Ten
    dotyczy spraw wyzszego gatunku, wiec nie chce go rozdrabniac. No a
    wlasnie w tym glownym temacie - popieram :)
    Tak ze poki co, dajmy spokuj chemii czy filozofii w L.O.

    Pozdr.