  • Data: 2005-09-22 08:01:33
    Temat: Re: Energia!!!!
    Od: Pako <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]
    jak se wstawisz agregat to bedzie drozej jak elektrownia

    > Jaką budowę? Wstawiasz do szopy kupiony w sklepie agregat.

    przy agregacie płacisz juz w paliwie

    > Hę? Czy kupując samochód też tę 'emisję spalin' muszę wykupić?

    jak wyzej

    > Co proszę?

    tego dokonał juz producent

    > Jakich pomiarów?
    np.
    zwizków chemicznych dostających sie do atmosfery

    > Co takiego??? On chce tylko dla siebie prąd produkować - nigdzie nie
    > pisał o chęci 'sprzedawania' prądu do sieci energetycznej.
    mozesz nadwyzke sprzedac ale nie musisz, ale z czegoś bedziesz musiał
    produkowac? prawda

    > Jak włączam dynamko w rowerze też powinienem to całe R1 dostać?
    nie bo tutaj nie ma odzysku

    > A co z alternatorem w samochodzie czy motocyklu?
    jak wyzej

    > Nie mów mi, że mój motocykl nielegalnie prąd produkuje ;->
    legalnie

    a ponizej tresc posta oryginalnego, cogito ergo sum

    Witam wszystkich. Mam takie pytanie: czy moge zrezygnować z usług
    elektrowni ktróra zaopatrza mój dom w prąd i wybydować własne urządzenie
    które pozwalało by mi na zaopatrzenie mojego domu w prąd. Czy jest to
    zgodne z prawem?? Z góry dziękuję za pomoc!