  • Data: 2005-09-23 07:03:14
    Temat: Re: Energia!!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Pako wrote:

    > na sianie rzepaku nie potrzebuje zgody

    Och, jakiś łaskawy.

    > a palisz to ognisko 24h na dobe?

    Żaden przepis tego nie zabrania.

    > i czym palisz? drewnem,

    Drewnem, papierem, węglem drzewnym, węglem kamiennym... Zależnie od
    nastroju.

    > elektrownie napędzane sa węglem

    MegaROTFL

    Może przestań się ośmieszać wypisując takie idiotyzmy?

    Elektrownie bywają 'napędzane' w najróżniejszy sposób - wodą, wiatrem,
    słońcem, węglem, mazutem, gazem, uranem, plutonem, drewnem, olejem
    rzepakowym.

    > nie znam producentów ognisk

    No to masz pecha - nie wolno ci palić ognisk (jeśli chcesz być
    konsekwentny).

    > nie nie musisz

    Dlaczego? Wytwarzam energię (cieplną). Spalam paliwo.

    Bądź konsekwentny.

    > duzo bo to jego teren

    Raczej tego, co się pytał.

    > nie ma silnikow biologicznych, ale opatentuj swoj i zbij majatek

    Jesteś na prawdę bardzo ograniczonym stworzonkiem.

    W przypadku roweru silnikiem (biologicznym) jest człowiek.

    [ciach]

    > dziekuje za mozliwosc uswiadomienia Tobie iz jestes w błedzie

    Dzięki. teraz wiem, że np. elektrownie atomowe czy wodne nie są tak na
    prawdę elektrowniami, bo nie są opalane węglem.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)