  • Data: 2011-03-18 15:06:56
    Temat: Re: Emerytura po zmarłym
    Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ilvqqb$vo$7@inews.gazeta.pl...

    > no i dobrze.
    > z tym, że wykładni prawa to nie stanowi i nie wiem na podstawie czego
    > "rzeczoznawca" podjął taką, a nie inną decyzję.
    >
    > ja przepisu wyłączającego tą emeryturę z dochodu podlegającemu spadkowi
    > nie znalazłem. ty też nie podałeś, a ja nie znalazłem

    Normalny troll.....
    Masz to przecież jak byk napisane w tekście rozpoczynającym wątek. Art 136
    Ustawy o FUS.
    Stanowisko, że jest to należne w pierwszej kolejności prowadzącemu
    gospodarstwo domowe (wprost wpisane czarno na białym w ten artykuł!!!),
    a nie spadkobiercom jest zarówno po stronie ZUS jak i okazuje się dzisiaj
    także i banku. Winny okazał się "nieprecyzyjny" regulamin.
    Teraz wystarczy tylko wiedzieć, że spadkobierca to nie jest tożsame pojęcie
    co współprowadzący gospodarstwo domowe.

    dK