eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEmeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy › Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
  • Data: 2019-10-22 06:21:31
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A raz do roku bywały czyny społeczne i wtedy się mały fragment
    > porządkowało :)

    U nas się co roku wysypywało żużel na drogę do szkoły, co i tka nic nie
    dawało;) No i drzewa się sadziło. Muszę przyznać, że to drugie teraz
    nieżle procentuje.

    > Starsi ludzie (niekoniecznie bardzo) często się wręcz pogubili w nowej
    > rzeczywistości, a ci z wiekszością życia w PRLu to już w ogólę. Weź,
    > moja osobista matka tylko dlatego nie głosuje na pis, bo pis jedzie na
    > komunę, a przecież powtało wtedy tyle ładnych szkół...

    To przynajmniej efekt zamieszania nienajgorszy;)

    > Ale mechanizm inny, bo wtedy to i o kolanko było trudno. A dziś to efekt
    > bliskiej emigracji, czy po prostu wszyscy już robią embiej?

    Mix. Sporo wyjechało, nowych nie ma bo technika polikwidowali - same
    magistry i licencjaty co najmniej. Co do embiejów, to przedwojennna
    matura to teraz wypada gdzieś między magistrem a doktorem, więc i embiej
    to już nie takie wielkie halo. Ale w statystykach wygląda doskonale;)

    --
    Shrek