  • Data: 2023-11-28 09:32:58
    Temat: Re: Elektroniczne etykiety
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Nov 2023 09:22:15 +0100, Kviat wrote:

    > Można też spaść ze schodów.
    > Ale na pewno nie z powodu zmiany ceny.

    Z powodu zmiany ceny. W sposób uniemożliwiajacy konsumentowi
    zaznajomienie sie z ceną kasową.

    > Dobrze się czujesz?
    > Od kiedy zmiana cen w sklepach jest oszukiwaniem klienta?

    Odkad na półce jest np 39, a przy kasie 49.

    > W twoim pobliskim sklepie ani razu nie zmienili cen od 1989 roku, czy
    > jeszcze wcześniej?

    W srodku dnia?

    > Może też za nieprzestrzeganie higieny. I co z tego?

    I przyp*.
    I sklep (samoobslugowy) może zmienić cenę, ale sie dwa razy zastanowi,
    zanim to zrobi w środku dnia.

    > To ty znowu nie rozumiesz.
    > Idiotycznie zakładasz, że każda zmiana ceny wiąże się zawsze i
    > niepodzielnie z brakiem informacji o właściwej cenie.

    Przykład dostałes, i nie wiem - nie dociera, czy wypierasz?

    Wzajemnie,
    J.