    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <sbh05n$1cun$1@gioia.aioe.org> <sbi0ai$eer$1@gioia.aioe.org>
    <hifzp3f4ylal.59hafnykb2sc$.dlg@40tude.net>
    <1qvi289tivicz.mfhgfrnd9iz5$.dlg@40tude.net>
    Date: Thu, 1 Jul 2021 14:02:24 +0200

    On Thu, 1 Jul 2021 10:35:46 +0200, Olin wrote:
> [...]
    na/

    > Ale za to znasz się na szczepieniach lepiej od ludzi, którzy zajmują się
    > nimi przez całe życie zawodowe.

    WV tez mial ludzi, ktorzy cale zawodowe zycie zajmowali sie silnikami
    Diesla :-)

    > W razie czego masz w zanadrzu zabójczy
    > argument, że nie napisali, na kim testowali tudzież jaką igłę i w co
    > wbijali.

    To nie argument, tylko pytanie.
    Skoro testowali na Amerykanach ... musieli byc w miare pewni
    bezpieczenstwa szczepionki, bo odszkodowania bylyby duze.

    A dzieci, to z jakich krajow testowali? :-)

    No ale jak polski rzecznik mowi, ze szczepionki sa dokladnie testowane
    ... to są, czy mówi?

    > Wirus wścieklizny wędruje przez minimum 10 dni do mózgu. Jeśli wcześniej
    > pokąsany dostanie szczepionkę, to będzie żył.

    Ale ale ... czemu szczepionka powoduje szybki rozwoj odpornosci u
    czlowieka, a prawdziwy wirus od ugryzienia - nie ?

    P.S. A tymczasem ... w RP skonczyli sie chetni na szczepienie Covid.
    54% doroslych zaszczepiono lub zarejestrowno na szczepienie.
    46% nie chce?

    J.