  • Data: 2021-07-02 01:39:17
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-01, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale odra jest wirusowa, wiec to nie powod :-)

    > To mnie nie dziwi, bo widac ze rozne sa.
    >
    > Ale zadziwia mnie Twoj brak domyslnosci - skoro na grype sie mozna
    > szczepic co rok, na Covid ... kto wie, moze nawet bedzie trzeba
    > czesciej,
    > to czemu sie nie szczepimy profilaktycznie na wscieklizne, chocby co
    > roku ?
    >
    > Szkodliwa ta szczepionka, czy zwyczajnie za droga, wiec budzet nie
    > zaleca :-)

    Pewnie i upierdliwa, i też relatywnie droga. Kiedyś, OIDP, szczepiło
    się w brzuch i ponoć nie była to fajna sprawa.

    Wirus wścieklizny jest chyba zresztą jakiś specyficzny, bo
    szczepionki są bardzo różne. Psom najwyraźniej wystarczy raz na
    rok-trzy i to chyba jedna dawka, lisom można podać w żarciu.

    --
    Marcin