  • Data: 2021-06-30 12:10:28
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2021 o 12:01, Kviat pisze:
> [...]
    >>> https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,sku
    tecznosc-szczepionek-na-covid-19--porownanie-,artyku
    l,93888237.html

    -szczepionek-przeciw-covid-19-wobec-wariantu-delta-w
    irusa-sars-cov-2/

    > Jakie masz kompetencje żeby to oceniać?

    wystarczające by ocenić metody badawcze od strony statystycznej

    > I co zrobiłeś żeby ocalić świat przed tą tragiczną pomyłką?

    nie jestem jeźdzcem na białym koniu, szukaj ich gdzie indziej

    > Właśnie to robię. Na razie wolę wierzyć ludziom, którzy mają o tym pojęcie.

    > Napisz im, że się pomylili. Pokaż im gdzie popełnili błąd w obliczeniach
    > i efekty tych błędów. Zastosuj prawidłowe metody badawcze i opublikuj
    > artykuł w porządnym czasopiśmie naukowym. Podziel się recenzjami jakie
    > otrzymasz.

    po co mam pisać, skoro oni o tym wiedzą.. Ba nawet w ulotkach swoich
    jasno piszą na wszelki wypadek, że nie znają większości rzeczy. Wyniki
    badań zrobione niezgodnie ze sztuką, ale wystarczające dla urzędników,
    aby pozwolić warunkowo na użycie preparatu. Żeby zaś nie wyszło, że
    wyniki były lewe, na początku roku zaszczepiono grupy porównawcze, czego
    też nigdy podczas badań się nie robiło, by właśnie kontynuować badania...

    Dodatkowo przypomnę, że są to firmy, które za różne fałszerstwa płaciły
    duże odszkodowania w przeszłości.

    Ale ja nie mam do nich żadnych uwag, uwagi mam do urzędników, zarówno
    akceptujących lewe badania jak i choćby fakt, że nie wiemy czym tak na
    prawdę jesteśmy szczepieni, wcześniej każda taka partia była badana
    przed podaniem, teraz nie jest (wyrywkowe badania, czy w losowych
    fiolkach znajduje się dokładnie to co deklaruje producent, czy np nie
    wystąpił jakiś problem np podczas produkcji - stąd się takie badania
    wyrywkowo przeprowadzało - teraz się ich nie przeprowadza - moim zdaniem
    niedopełnienie obowiązków urzędników i instytucji krajowych).
    Przypominam również, że warunkowe dopuszczenie oznacza, że ciągle to
    jest eksperyment.

    --
    http://zrzeda.pl