  • Data: 2021-06-28 16:06:34
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jun 2021 15:42:22 +0200, Kviat wrote:

    > Jestem ciekawy ile antyszczepionkowcy dostają kasy za pisanie głupot...
    > bo to nie jest możliwe żeby być tak tępym i pisać takie głupoty z
    > własnej woli.
    > Więcej ludzi umiera na zatrucia pokarmowe albo z przechlania i jakoś
    > antyszczepionkowcy nie płaczą,

    Czekaj czekaj, ale kolega nie o tym.
    Kolega o tym, jakie odszkodowanie dostaniesz, gdy sie okaze, ze
    szczepionka jednak okazala sie zla :-)

    Tylko nie wiem jakie ubezpieczenie ma na mysli ... przychodzi mi na
    mysl ubezpieczenie na zycie, i tu faktycznie moze byc niuans, ze sie
    wypnie, jesli zgon skutkiem udzialu w eksperymencie medycznym.
    No ale obecne szczepienia to juz nie eksperyment.

    Tym niemniej szczepionke wypadaloby przetestowac na dzieciach ... i
    kto wezmie odpowiedzialnosc finansową? :-)

    Te obecne szczepionki dla doroslych mozna juz raczej uznac za
    sprawdzone, bo to jednak setki milionow przyjelo i przezylo.
    Skutki dlugofalowe ... na razie sie chyba nie stwierdza, a jak
    wystapia za pare lat w jakims niewielkim procencie ... no, mozna
    uznac, ze wirus by wiecej zabil :-)

    Ale w przypadku dzieci ... to wypadaloby lepiej sprawdzic.

    Poza tym, skoro ten wirus i tak juz krazy ... moze warto zostawic, aby
    troche krazyl i uodparnial naturalnie.

    Mam tez jeszcze pare ciekawych plotek natury biznesowej ... ale moze
    nie warto plotkowac bez sprawdzenia :-)

    > Albo żeby zakazać aspiryny.
    >
    > https://www.medonet.pl/zdrowie,czy-aspiryna-moze-wyw
    olywac-niebezpieczne-krwotoki-,artykul,1723374.html

    > "Autor badania, prof. Peter Rothwell z Uniwersytetu Oksfordzkiego
    > stwierdził, że regularne zażywanie aspiryny jest przyczyną około 20
    > tysięcy krwotoków i co najmniej 3 tysięcy zgonów rocznie."

    Na calym swiecie?
    Bo z drugiej strony, to chyba sa badania, ze regularne zazywanie
    zmniejsza ryzyko innych chorob. Czy inaczej mowiac - nie zazywanie
    aspiryny tez jest przyczyna wielu zgonow rocznie :-)

    > https://www.dw.com/pl/fakty-i-mity-zmarli-po-szczepi
    eniu-na-covid-19/a-56529047

> [...]
    > wszystkich tych przypadkach zmarli mieli od 79 do 93 lat i wcześniejsze
    > schorzenia - twierdzi Brigitte Keller-Stanislawski, szefowa departamentu
    > bezpieczeństwa leków i urządzeń medycznych PEI. - Na podstawie danych,
    > które posiadamy, można przyjąć, że pacjenci zmarli z powodu choroby
    > podstawowej, w czasowo przypadkowym związku ze szczepieniem -
    > powiedziała niemieckiemu nadawcy n-tv. Chociaż nie skomentowała
    > poszczególnych przypadków, powiedziała, że "byli to bardzo poważnie
    > chorzy pacjenci z wieloma chorobami podstawowymi".

    I to jest jak najbardziej rzeczowe podejscie, w dodatku warto polaczyc
    z innymi statystykami, ktore obejmuja dluzszy okres.

    Ale czy to znaczy, ze szczepionka jest calkowicie bezpieczna takze dla
    dzieci ?

    > W innej sprawie, dotyczącej trzech zmarłych osób w Kolonii, prokuratura
    > nadal prowadzi śledztwo. Trzy starsze osoby zmarły po zaszczepieniu
    > przeciwko koronawirusowi; jednak wszystkie one były już wcześniej chore,
    > jak podkreśla Markus Rothschild, dyrektor wydziału medycyny sądowej w
    > Kolonii.

    A tu jak widzisz - AstraZeneca swoja szczepionke troche wstrzymala ..
    po raptem kilku podejrzanych zgonach.

    J.