  • Data: 2021-06-28 15:42:22
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2021 o 19:41, Zbynek Ltd. pisze:

    > W momencie, gdy ubezpieczyciele będą wypłacać odszkodowania za
    > uszczerbek na zdrowiu, czy zgon na wskutek zaszczepienia, zmienię
    > zdanie. Na razie wszyscy twierdzą, że zgodnie z wyjątkami OWU
    > poszkodowanie w wyniku brania udziału w eksperymencie medycznym nie jest
    > objęte ubezpieczeniem. Więc zaszczepieni przeciw Covid nie dostaną
    > złamanego grosza.

    Jestem ciekawy ile antyszczepionkowcy dostają kasy za pisanie głupot...
    bo to nie jest możliwe żeby być tak tępym i pisać takie głupoty z
    własnej woli.
    Więcej ludzi umiera na zatrucia pokarmowe albo z przechlania i jakoś
    antyszczepionkowcy nie płaczą, że trzeba zakazać jedzenia, chlania, czy
    palenia fajek.
    Albo żeby zakazać aspiryny.

    https://www.medonet.pl/zdrowie,czy-aspiryna-moze-wyw
    olywac-niebezpieczne-krwotoki-,artykul,1723374.html

    "Autor badania, prof. Peter Rothwell z Uniwersytetu Oksfordzkiego
    stwierdził, że regularne zażywanie aspiryny jest przyczyną około 20
    tysięcy krwotoków i co najmniej 3 tysięcy zgonów rocznie."

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,ile
    -osob-zmarlo-po-szczepieniu-na-covid-19--nowe-dane,a
    rtykul,24809806.html

    "Od 27 grudnia 2020 r. do 5 maja wykonano łącznie 12 mln 614 tys. 827
    szczepień. 9 mln 454 tys. 772 osób otrzymało pierwszą dawkę szczepionki,
    a 3 mln 160 tys. 55 także drugą. W pełni zaszczepionych Polaków jest 3
    mln 184 tys. 152."

    Dane udostępnione w raporcie na stronie gov.pl wskazują, że do 4 maja
    2021 r. po szczepieniu na COVID-19 łącznie zmarły 73 osoby."

    Tutaj jakiś wcześniejszy raport:
    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,zgony-po-szczepionce-na-covid-1
    9-w-polsce--nowe-dane-rzadu,artykul,79632986.html

    "Śmierć nastąpiła u 41 osób, z czego 22 zgony dotyczyły kobiet, a 19
    mężczyzn. Z danych nie wynika jednoznacznie, które przypadki wiążą się
    bezpośrednio z powikłaniami po szczepieniu. W tabeli odnotowane zostały
    m.in. zgony w związku z pęknięciem tętniaka na aorcie czy urazem głowy."

    https://www.dw.com/pl/fakty-i-mity-zmarli-po-szczepi
    eniu-na-covid-19/a-56529047

    "Instytut Paula Ehrlicha (PEI), który odpowiada za szczepienia w
    Niemczech, zbadał dziesięć przypadków śmierci w Niemczech, które
    wystąpiły w okresie od kilku godzin do czterech dni po szczepieniu. We
    wszystkich tych przypadkach zmarli mieli od 79 do 93 lat i wcześniejsze
    schorzenia - twierdzi Brigitte Keller-Stanislawski, szefowa departamentu
    bezpieczeństwa leków i urządzeń medycznych PEI. - Na podstawie danych,
    które posiadamy, można przyjąć, że pacjenci zmarli z powodu choroby
    podstawowej, w czasowo przypadkowym związku ze szczepieniem -
    powiedziała niemieckiemu nadawcy n-tv. Chociaż nie skomentowała
    poszczególnych przypadków, powiedziała, że "byli to bardzo poważnie
    chorzy pacjenci z wieloma chorobami podstawowymi".

    "Jeśli szczepione są osoby starsze lub osoby z poważnymi wcześniej
    istniejącymi schorzeniami i zwiększonym ryzykiem zgonu, wystąpi pewna
    liczba przypadkowych zgonów, które wystąpią wkrótce po szczepieniu, ale
    nie będą przyczynowo związane ze szczepieniem" - stwierdzono w ostatnim
    raporcie PEI nt. bezpieczeństwa szczepień. Instytut Paula Ehrlicha
    wskazuje w nim na przypadki 20 zaszczepionych osób, które zmarły w
    związku z chorobą Covid-19.

    W innej sprawie, dotyczącej trzech zmarłych osób w Kolonii, prokuratura
    nadal prowadzi śledztwo. Trzy starsze osoby zmarły po zaszczepieniu
    przeciwko koronawirusowi; jednak wszystkie one były już wcześniej chore,
    jak podkreśla Markus Rothschild, dyrektor wydziału medycyny sądowej w
    Kolonii.
    (...)
    Rzeczniczka prasowa PEI oświadczyła również, że "wszystkie osoby z
    wyjątkiem jednego mężczyzny miały niepełną ochronę poszczepienną,
    ponieważ choroba COVID-19 wystąpiła po pierwszym szczepieniu". Ochrona
    zaczyna się siedem do 14 dni po drugim szczepieniu (w zależności od
    szczepionki), więc można zakazić się Covid-19 i umrzeć po pierwszej
    dawce. 33 osoby, które zmarły, cierpiały na wiele wcześniej istniejących
    schorzeń, zgodnie z badaniami PEI, i zmarły albo z powodu pogorszenia
    stanu zdrowia na skutek istniejących wcześniej schorzeń, albo z powodu
    innej choroby niezwiązanej ze szczepieniem. Dziesięć osób zmarło na inną
    chorobę zakaźną, nie mającą związku z Covid-19.
    (...)
    Hiszpania: Czy "co najmniej dziewięć osób zmarło po szczepieniu przez
    firmę Pfizer"?

    Hiszpańskie media donoszą, że dziewięć osób zmarło w hiszpańskim domu
    opieki po otrzymaniu pierwszej dawki szczepionki BioNTech/Pfizer.
    Wszyscy byli jednak już wcześniej chorzy.

    Wszystkie dziewięć zgonów eksperci przypisują zakażeniem wirusem
    COVID-19, w czasie, w którym osobom tym podano szczepionkę. Dzieje się
    tak dlatego, że nawet po szczepieniu istnieje możliwość zachorowania,
    jeśli szczepienie miało miejsce w okresie inkubacji koronawirusa (5-6
    dni). Instytutu Chorób Zakaźnych im. Roberta Kocha (RKI) zwraca w tym
    kontekście uwagę, że szczepionka zaczyna działać dopiero po 10-14 dniach
    od podania pierwszej dawki.
    USA: Czy rządowa baza danych pokazuje "181 zgonów po szczepionce COVID-19"?

    Twierdzenie to opiera się na komunikacie prasowym Children's Health
    Defense, grupy antyszczepionkowej kierowanej przez znanego
    antyszczepionkowca Roberta F. Kennedy'ego Jr. Przyciągnął on ostatnio
    uwagę antyszczepionkową propagandą i uczestniczył w demonstracjach
    koronasceptyków w Niemczech.

    Chociaż w nagłówku komunikatu prasowego twierdzi się, że dane pochodzą z
    "rządowej bazy danych", to podany link prowadzi na stronę Narodowego
    Centrum Informacji o Szczepionkach (NVIC), organizacji, która nie ma nic
    wspólnego z rządem USA. Znany dziennikarz naukowy i zdrowotny Michael
    Specter nazywa tę organizację "najpotężniejszą organizacją
    antyszczepionkową w Ameryce"."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr