  • Data: 2021-06-28 18:39:29
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2021 o 16:06, J.F pisze:

    > Czekaj czekaj, ale kolega nie o tym.
    > Kolega o tym, jakie odszkodowanie dostaniesz, gdy sie okaze, ze
    > szczepionka jednak okazala sie zla :-)

    https://www.politykazdrowotna.com/72167,rekompensaty
    -za-nop-y-wymienione-tylko-na-ulotce-szczepionki

    > Tym niemniej szczepionke wypadaloby przetestowac na dzieciach ... i
    > kto wezmie odpowiedzialnosc finansową? :-)

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,rodzice-boja-sie-szczepic-dziec
    i-na-covid-19--co-na-to-lekarze-,artykul,92596227.ht
    ml

    "Nie jest prawdą, że szczepionka nie była badana wśród dzieci w wieku
    12-15 lat. Koncern testował środek na grupie 2 tys. osób, które nie
    miały oznak wcześniejszego zakażenia. Dzieci podzielono na dwie części -
    jedni dostali szczepionkę, inni placebo. Co się okazało? Na 1005
    uczestników badania, które otrzymały szczepionkę, nie stwierdzono
    żadnego przypadku COVID-19. 978 dzieci otrzymało placebo i zanotowano
    zakażenie u 16 z nich.

    Firma Pfizer zaczęła też testy szczepionki na młodszych dzieciach w
    wieku 5-11 lat. "

    > Ale w przypadku dzieci ... to wypadaloby lepiej sprawdzic.

    No tak, bo ci co opracowują szczepionki, to debile są.
    Muszą najpierw poczytać wpisy na grupach dyskusyjnych, bo inaczej to nie
    wiedzieliby co mają robić.

    > Poza tym, skoro ten wirus i tak juz krazy ... moze warto zostawic, aby
    > troche krazyl i uodparnial naturalnie.

    Ale wiesz, że ten wirus zabija, a nie uodparnia?
    Bo chyba rozumiesz, że gdyby powodował uodpornienie, to by ludziom
    wstrzykiwali wirusa, a nie szczepionkę...

    olywac-niebezpieczne-krwotoki-,artykul,1723374.html

    > Na calym swiecie?
    > Bo z drugiej strony, to chyba sa badania, ze regularne zazywanie
    > zmniejsza ryzyko innych chorob. Czy inaczej mowiac - nie zazywanie
    > aspiryny tez jest przyczyna wielu zgonow rocznie :-)

    Nie przeczytałeś - nie komentuj.

    > A tu jak widzisz - AstraZeneca swoja szczepionke troche wstrzymala ..
    > po raptem kilku podejrzanych zgonach.

    Żeby nie nakręcać oszołomstwa antyszczepionkowego.
    Mamy już prawie 8 mld. ludzi na świecie. Ilość idiotów też
    proporcjonalnie wzrosła.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr