  • Data: 2006-12-15 15:38:25
    Temat: Re: Eksmisja osoby bez pracyke.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Ależ ćwoku nierozumny już ci podałem, ile razy mam jeszcze napisać?
    > Powtórzę _ostatni_ raz: gdyby jednym z pozwanych był członek rodziny
    > funkcjonariusza, itd, to wchodziłby w grę _również_ (jako przepis
    > szczególny) ta ustawa, która posługuje się zwrotem "lokal zastępczy" -
    > to znaczy nie można by orzec eksmisji dopóki ten lokal nie byłby
    > zapewniony, a podmiot miałby do niuego prawo.
    > Czego nie rozumiesz?

    No cóż teraz, po tym co napisałeś wyszedł na wierzch Twój
    żenująco niski poziom kultury osobistej, nie wspominając już o
    intelekcie...
    Jesteś osobą o wyolbrzymionym poczuciu własnej wartości, która
    przecenia swoje umiejętności i wiedzę, nie przyjmuje krytyki innych,
    a w jej obliczu potrafi jedynie obrazić drugą stroną.

    A co do tematu, to wg Ciebie tym biednym policjantom trzeba by
    dostarczyć lokal zastępczy, a co to jest ten lokal, nawet nie
    podałeś jego definicji, wymagań jakie powinien spełniać, metrażu
    itp.!!!
    Dobrze wiesz, że nie masz racji, nie znasz się w ogóle na przepisach
    regulujących opróżnienie lokalu! Tworzysz własne teorie, które nie
    ma oparcia w prawie!
    A co do orzeczeń, to gdybyś potrafił uważnie czytać, to
    wiedziałbyś, że nie wskazywałem tego jako źródła, ale jako
    przykłady mojej tezy. Sygnatur sobie sam poszukaj, bo jak na razie to
    w LEX potrafisz jedynie użyć funkcji szukaj, z rozumieniem tekstów
    dużo gorzej.

    Jeżeli na tej liście dyskusyjnej jest więcej osób Twojego pokroju,
    czyli samozwańczych prawników, którzy nie znają prawa i kierują
    się swoim "wrodzonym poczuciem sprawiedliwości", to współczuję
    osobom, które szukają tu pomocy...