eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne › Re: Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
    From: "Andrzej" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo
    przeciwegzekucyjne
    Date: Tue, 04 Aug 2009 13:37:37 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tak, zapłacić co jesteś winien a nie uciekać za granice

    Takimi tekstami to bryluj w przedszkolu, dzieciaki nie wytkną nonsensu.

    Jak na razie to nie wiem z jakiego to tytułu jestem rzekomo winny zaś z powodem
    nie miałem NIC do czynienia, na pewno nie miałem z nimi żadnej umowy. To jacyś
    windyatorzy skupujący długi... znaczy się dane osobowe, bo czy długi to mam
    wątpliwości po tym co się naczytałem jak wielu utyskuje, że np. TP SA albo
    Canal+ sprzedała nieistniejący dług.

    pzdr