eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne › Re: Egzekucja, przywrócenie terminu zlozenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
  • Data: 2009-08-10 19:49:22
    Temat: Re: Egzekucja, przywrócenie terminu zlozenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <h5prb8$39c$1@news.onet.pl>, M...@p...pl
    says...>

    > Tak z czystej ciekawosci zapytam. Czy tzw. obowiazek meldunkowy cos tutaj ma do
    rzeczy?
    > Czy wyjezdzajac za granice mozna by wymeldowac sie (oficjalnie, w urzedzie) i wtedy
    czuc
    > sie zabezpieczonym przed takimi dzialaniami ? No bo tak na logike (wiem, logika nie
    ma nic
    > do rzeczy gdy chodzi o sprawy urzedowe) to chyba nie mozna wysylac pism pod
    przypadkowy
    > adres i uznawac je za poprawnie doreczone. Nawet jesli jest to adres najblizszej
> [...]

    W praktyce ró?nie bywa - wierzyciel poda twój adres z przed pi?ciu lat i
    procedura b?dzie si? toczy?, razem z dor?czeniem zast?pczym w??cznie, a
    ty o ca?ej sprawie dowiesz si? (lub nie) od komornika. Mo?esz to potem
    oczywi?cie próbowa? odkr?ca?, prawdopodobnie nawet ci si? uda, ale
    troch? si? przy tym napracujesz.