eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne › Re: Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
  • Data: 2009-08-04 11:55:46
    Temat: Re: Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej pisze:

    > Na pewno nie był to weksel. Nie sądzę by była to faktura, a tym bardziej podpisana.

    Czy jest to "nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym", czy "nakaz
    zapłaty w postępowaniu nakazowym"?

    > Powód jest windykatorem. Z nimi wcześniej nie miałem styczności, więc
    > podejrzewam, że od kogoś kupili ten "dług". Czy istnieje i na jaką kwotę to mam
    > ogromne wątpliwości.

    Skąd wiesz, że jest prowadzona egzekucja? Jeśli otrzymałeś jakieś
    pismo od komornika, to tam powinna być wskazana sygnatura akt tytułu
    wykonawczego, a nawet kopia tego tytułu powinna być dostarczona do Ciebie.

    > Podejrzewam, że zmierzasz do podważenie postępowania uproszczonego, tak?

    Nie, jeśli kwota była powyżej 10kzł, to pewnie nie było to
    postępowanie uproszczone, co nie przeszkadza wydać nakaz zapłaty w
    dwóch, opisanych powyżej, trybach.

    --
    Liwiusz