  • Data: 2018-08-29 22:23:57
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Biorąc pod uwagę, że egzaminator pewnie ma nieposzlakowaną opinię.
    > Biorąc pod uwagę, że próbował zepchnąć pojazd sąd może zastosować
    > nadzwyczajne złagodzenie kary (art. 15§2 kk)

    > Moim zdaniem sąd na chwilę obecną nie planuje bezwarunkowej kary
    > pozbawienia wolności i dlatego uznał, że areszt nie jest zasadny.

    Znacznie lepiej wypadnie uzasadnienie że sąd uznał że szansa na karę
    bezwarunkowego pozbawienia wolności na przynajmniej sześć miesięcy nie
    jest aż tak duża by aresztować na trzy miesiące. Mnie obrzydzeniem
    napawają wyroki skazujące prawie dokładnie na tyle by uzasadnić już
    odsiedziany areszt - IMHO zbyt częsta praktyka w RP3.

    BTW czy praktyka gdy prokuratura wnioskuje o areszt na mniej niż trzy
    miesiące z silną sugestią że nie będzie prosić o przedłużenie
    jest w RP3 "bardzo nieczęsta"?

    --
    A. Filip