  • Data: 2007-07-22 19:22:09
    Temat: Re: EOS firma windykacyjna
    Od: "andrzej" <u...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:f7vscm$hmd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Sugerujesz, że wiesz lepiej niż ja co miałem w bilingu i na fakturze?

    Sugeruje tylko, że nie jest możliwe obciązanie dzwoniącego innymi kwotami
    niz sie zgodził w umowie ze swoim operatorem. To czy ktoś inny i ile za to
    zapłaci to już nas nie obchodzi.
    Jeżeli ktoś ma w umowie ze swoim operatorem, że po wykręceniu na jakąś
    komórkę zapłaci na przykład 0,50 zł za minutę to g**** go obchodzi, czy i
    gdzie włączył przekierowanie właściciel komórki do której się chce
    dodzwonić.
    Ja kiedyś włączyłem sobie na stacjonarnym numerze przekierowanie na prywatną
    komórkę, potem na tej komórce włączyłem przekierowanie na komórkę służbową i
    wyjechałem z tą służbową komórką za granicę. Dzwoniący do domu łapali mnie
    na słuzbowej komórce za granicą a ja płaciłem za połączenie z domu na
    prywatną komórkę i z prywatnej komórki na służbową. Na rachunku ze służbowej
    komórki był już tylko roaming przychodzący.

    --
    andrzej