  • Data: 2005-12-21 09:51:27
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:43a88e95$1@news.home.net.pl...

    > A jak oni udowodnią, że został przeze mnie spreparowany?

    Nie trzeba dowodzić. Ty jesteś odpowiedzialny za jego stan, co wynika z
    umowy.

    > Przynajmniej tyle...

    Żadna łaska tylko obowiazek dostawcy.

    > Mnie nie chodzi o wymianę - mi chodzi o to, kto stwierdza przyczyny
    > błędnych wskazań starego.

    Są fachowcy. Taki licznik, który może być przedmiotem sporu podlega
    ekspertyzie.

    > Jeśli pozwalają zakładom energetycznym na samodzielne 'diagnozowanie' i
    > ferowanie wyroków _bez_ zewnetrznej niezależnej kontroli (oraz kontroli
    > zainteresowanego) to są do kitu i IMHO są niezgodne co najmniej z zasadami
    > współżycia społęcznego.

    Diagnostyka jest robiona nie tylko w firmach energetycznych. Może być
    licznik zdiagnozowany tak, abyś nie miał wątpliwości co do rzetelnej
    diagnozy. Co do współżycia społecznego proszę daruj sobie ten argument
    pseudozwiązkowców.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez