  • Data: 2009-12-26 16:35:39
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb napisal:

    > I to ja nie przedluzylem z nim umowy... A on panu powiedzial, ze to on
    > sam...no tak, no sam pan widzi...

    A czy przypadkiem ujawnianie takich informacji nie jest przestepstwem
    z zakresu ujawniania informacji niejawnych. W koncu sa to informacje
    z zakresu kadrowego, poufne. I o ile wiem, jedyna dopuszczalna forma
    wypowiedzi na temat pracownika jest swiadectwo pracy. W Niemczech bylo
    juz kilka glosnych procesow z tego powodu z solidnymi odszkodowaniami
    dla pracownikow. I skonczylo sie telefoniczne obsobaczanie po tym, gdy
    ichniejsza inspekcja pracy zastosowala kilka prowokacji, potem dosc
    mocno naglosnionych.

    Sam eks-pracownik moze taka prowokacje wykonac proszac znajomego o
    odegranie roli 'nowego pracodawcy', ktoremu byly szef wyzali sie rekaw,
    oczywiscie w calosci nagrywany ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek