  • Data: 2015-01-17 18:41:22
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2015 18:02, xen pisze:

    > Ty masz coś z głową ????:) Przecież od początku pisałem że to książka
    > DRUKOWANA !!! Porównaj sobie wpis ISBN, tylko wtedy była jeszcze
    > dodawana do katalogu biblioteki( pisało w opracowaniu ) i nie pisało że
    > to podręcznik. Jak się wysyła do BN książke to dodanie do katalogu trwa
    > ok tygodnia. I wtedy jest dodawana sygnatura itd itd

    Ale ty nadal nie rozumiesz, że fakt istnienia numeru nie oznacza że to
    co sprzedajesz jest książką o tym numerze i zależnie od tego jak była
    sformułowana aukcja, można mniej lub bardziej podejrzewać że chodzi o skan.

    Pytanie - skąd się pojawiło w ogóle te 10 egzemplarzy? Czy to była
    aukcja wieloprzedmiotowa?

    p. m.