  • Data: 2010-10-15 09:24:53
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/15/2010 3:39 AM, Michal Jankowski wrote:

    > Nie jest normalny, bo nie musze usprawiedliwiac nieobecnosci dziecka.

    Bo nie ma zajęć lekcyjnych, a obecnośc zaznacza się na zajęciach.
    Po za tm strasznie jestem przeciwny zaznaczaniem nieobecnoście w szkołe.
    W szkole powinno odnotowywac sie obecnosc ucznia, a nie jego nieobecnosc.

    Nauczyciele i tak robią notatki, kto był, a kto nie, jeśli w szkole jest
    organizowana jakaś zbiorowa impreza.

    nie raz już było, że policja pytała, czy taki jeden gagatek był w tym
    czasie w szkole tak jak twierdzi, czy nie.

    Usprawiedliwienie nieobecnosci to kolejny chory temat.
    Nie ma czegoś takiego.
    Nauczyciel ma miec tylko wiedze, czy rodzic o nieobecnosci dziecka w
    szkole wie, czy to jest samowola dziecka. I ewentualnie liczyc te
    nieobecnosci, bo moze sie okazac, ze trzeba pociagnac sprawe dalej jesli
    dziecko do szkoly nie chodzi notorycznie.

    > I do tego sugeruje mi sie, zebym dziecka nie przyslal.

    Bo czasmi rodzice sami na to nie wpadną, że mają długi weekend do
    spędzenia z dzieckiem. Trzeba im to łopatologicznie wytłumaczyć.
    Nie wszyscy sa geniuszami, którym wystarczy sugestia, że jest okazja
    wyskoczyć gdzieś z dzieckiem na długi weekend.