  • Data: 2010-10-14 07:34:13
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:i969do$ak0$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie da sie. Ci ludzie powinni po prostu robić inną robotę w szkole.

    Np. jaką? Bo w szkole, jak sądzę nie ma aż takiego zapotrzebowania na
    papierkową robotę.
    Nie wspominając już o tym, że chyba jedynie w sekretariacie nie trzeba mieć
    żadnego specjalnego wykształcenia.

    > I ja jestem za. Ale oczekuję, że dostaną biurko i krzesło, które będzie
    > miejscem pracy, bo jak narazie nauczyciele to jedyna grupa, która nawet
    > nie ma swojego miejsca pracy.

    Nie bardzo rozumiem co masz na myśli.
    Przecież szkoła jest ich miejscem pracy (a w szkole sala lekcyjna lub pokój
    nauczycielski)
    Sądzisz, że przedstawiciele każdej innej grupy zawodowej mają do swojej
    dyspozycji biurko i krzesło?

    K.