  • Data: 2007-05-19 06:26:47
    Temat: Re: "Dziedziczenie" alimentów.
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waskidiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f2jg6c$otf$1@news.onet.pl...

    > Rozumiem w takim razie, że mój brat będzie trzaskał kolejne dzieciaki i
    > nie będzie pracował, a kolejne panienki będą ściągać z bogu ducha winnych
    > moich rodziców, a w następnej kolejności ze mnie i ze siostry?

    Ja wiem, że to co powiem jest może niepopularne w dzisiejszych czasach, że
    może sama zacznę żałować swoich poglądów gdy mój syn będzie starszy (a może
    nie - uważam się za marną matkę, więc wiem, że mogę tego ponosić
    konsekwencje w przyszłości):

    A kto nauczył Twojego brata, że ma prawo do braku odpowiedzialności?! Ja ?!
    Te "kolejne panienki" ? Czy może jednak Twoi rodzice ?

    Obserwując mojego 36-letniego brata (po którym mamusia naczynia ze stołu
    zbiera, chodzi mu płacić rachunki itp) i innych, jemu podobnych,
    skrzywdzonych przez rodziców, w pełni rozumiem zasadę płacenia ew. alimentów
    przez rodziców "sprawców" (płci obojga).

    A tak na marginesie, myślę, że najbliższa rodzina ma największy wpływ na to,
    by zmusić takiego delikwenta do przejęcia odpowiedzialności....

    Monika