    Date: Mon, 07 Apr 2014 21:11:37 +0200
    From: Mitochondria <F...@t...to.ja>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziedziczenie.

    Hades napisał:

    > To czyjes pokrewienstwo (ojcostwo) stwierdza sie obecnie na podstawie
    > czyichs zezan? Mnie sie dotad wydawalo ze od tego sa badania DNA, ale
    > moge sie oczywiscie mylic bo nie znam prawnych zagadnien.

    Badania DNA stosuje się jako dowód w sprawie o ojcostwa. Dlatego pytałem
    o tym czy przed śmiercią taki dowód był przeprowadzony. Zostały
    zasądzone alimenty?. Został uznany ojcem?.
    Jeżeli nie było dowodu przed śmiercią, to po śmierci można jedynie
    próbować udowodnić, że jednak był ojcem tych innych dzieci.

    Czytając teraz twój 1 post mam wątpliwości, czy ty się pytasz tak na
    wszelki wypadek (to lepiej zapytaj ojca jak to było) czy też ojciec
    faktycznie umarł.

    --
    mit