  • Data: 2004-08-29 20:21:25
    Temat: Re: Dziecko, alimenty, dom, rozwiedzeni rodzice
    Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> skrev i meddelandet
    news:cgtd63$fct$1@news.dialog.net.pl...

    > To te? odpada, bo jak juz wcze?niej wspomnia3em ani mi na nim nie
    > zale?y, nie mam na to pieniedzy i nie widze sensu inwestowania w dom do
    > którego nie bede mia3 wy3?cznych praw i nawet nie chce ich i nie bede w
    > nim mieszka3.

    Zaraz zaraz, ja mowie o domu dla dziecka...

    A jak matka dziecka sie na ten dom zapatruje? Przeciez musi miec jakies
    plany.

    > Od alimentów nie uchylam sie, ca3y czas je karnie p3ace.
    > Ale z jakiej racji mam robia "by3ej" takie wspania3e prezenty? W koncu
    > te? tam co? w3o?y3em, a "by3a" by chcia3a ?ebym zrzek3 sie swojej cze?ci
    > bez wzgledu na to jaka by ona nie by3a i p3aci3 alimenty.

    No to musisz zrobic podzial majatku. W takiej sytuacji bedzie musiala sie
    zadeklarowac czy chce miec zadluzony, niewykonczony dom czy pol jego
    rownowartosci.

    > Ja kombinuje
    > czy ona? Trzeba znale?a jakie? rozwi?zanie, niekoniecznie korzystne
    > wy3?cznie dla niej, a nie z3upia mnie na wszelkie mo?liwe sposoby.

    Nie wnikam, pamietaj jednak, ze masz dziecko. I tutaj tylko jego dobro sie
    liczy. Bo nawet jesli sad zasadzi Ci brak alimentow na rzecz domu, to Twoje
    dziecko raczej w dobrobycie zyc nie bedzie. To samo, jak jego matka bedzie
    miala kredyt do splacenia. Zadna sytuacja nie jest dla dziecka dobra.

    magda