  • Data: 2006-04-09 20:47:04
    Temat: Re: Działalność gospodarcza - datarozpoczęcia
    Od: Martinez <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.04.2006 Aretkka <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Niestety nie. Ale spróbuj w gminie aneksem zmienić wpis do ewidencji, zmieniając
    > datę rozpoczęcia działalności. Jak udało się Tobie w ZUSie złozyć ZUA przed
    > czasem rozpoczęcia? Ode mnie nie przyjęli. Ba, babka poprawiła mi kod, taka
    > gorliwa, a nowa wersja "Płatnika" będzie rozprowadzana przez nich, najpedzej w
    > połowie miesiąca. Pozdrawiam Areta

    Dziękuję za odpowiedź.
    W US i ZUS jeszcze nie byłem. W US będę w tym tygodniu.

    Pytam bo w UM i GUS obsłużono mnie wyjątkowo szybko a datę rozpoczęcia
    wpisałem miesiąc do przodu.

    Ponieważ w tym miesiącu są święta to i w urzędach będzie rozluźnienie.
    Poczekam cierpliwie z rozpoczęciem wg planu.

    Pozdrawiam
    Martinez