    From: "Faust" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Date: Wed, 6 Apr 2005 20:37:02 +0200
    <KDj3e.20662$zY6.6264@news.chello.at> <d2lu0e$4h8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d2lut4$lvd$1@opal.icpnet.pl> <d2m0be$ia5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1jm4xlr27u406.1r99c5u5utokg$.dlg@40tude.net>
    <d2mtlf$8ob$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <n...@4...net>
    <d2qvnb$d50$1@news2.ipartners.pl>
    <841rvwubeya6$.ts5dq66vhcfs.dlg@40tude.net>
    <d2rkkq$g25$1@nemesis.news.tpi.pl> <d2rqal$gm2$1@opal.icpnet.pl>
    <d2rvkj$sj8$1@news.onet.pl> <d2u2qi$3lo$1@opal.icpnet.pl>
    <d2u46u$15g$1@inews.gazeta.pl> <d2un6p$adl$1@inews.gazeta.pl>
    <d2uqum$1cl$1@inews.gazeta.pl> <d3078e$44k$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <d30b1n$kr0$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Ja" <a...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości
    news:d30b1n$kr0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zinterpretuj to inaczej - JEŚLI służą niecnym celom
    > Tu nie chodzi o możliwość - a o fakt (JEŚLI istnieje)

    i tu popełniasz błąd logiczny
    bo czy jest to fakt czy nie, nie ma znaczenia
    jeżeli zamawia prochy przez komórkę, to odebranie jej spowoduje tylko, że
    nastepnym razem wyśle telegram, albo nada zamówienie morsa'em za pomocą
    lusterka
    istota problemu leży w osobie sprawcy, nie zaś technice działania

    i właśnie ten bład logiczny powoduje, że ludzie koncentrują się na
    zwalczaniu skutków (odbieranie komórek, zamykanie, wyrzucenie ze szkoły i
    inne pomysły na poziomie szeregowego policjanta) zamiast skoncentrować się
    na likwidacji przyczyny - czyli likwidacji POPYTU na narkotyki - bo naprawdę
    mądrzy ludzie wiedzą już od wieków, że jest to jedyna skuteczna metoda
    jeżeli młodzież nie będzie chciała ćpać, to żaden dealer nie podskoczy,
    choćby rozdawał za darmo podczas lekcji za zgodą dyrektora szkoły i
    błogosławieństwem biskupa, dodając w promocji nowy model komóry i czapeczkę
    :))

    zresztą cała ta wrzawa o narkotyki przypomina mi kabaret jaki mieliśmy za
    komuny w ramach walki z alkoholizmem ( Jaruzelski to nawet zakazał sprzedaży
    przed 13.00 ) -- i co ? udało im się ?
    a dzisiaj alkohol kupisz gdzie chcesz o każdej porze - i co?
    pijaków i alkoholików jest tyle samo co było, a spożycie alkoholu z roku na
    rok maleje ( nawet polmosy bankrutują :)) - ewenement na skalę światową :))
    a trzymając się tej myśli, coraz bardziej zgadzam się z holendrami, którzy
    zalegalizowali, efekt:: zapotrzebowanie spada, mafia nie zarabia (czyżby
    doprowadzili dealerów do bankructwa? :))