  • Data: 2004-10-13 09:15:04
    Temat: Re: Duży problem z klientem
    Od: "Enter1" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z tego co sie orientuje to 2 lata nalezy skladowac , ale to chyba dotyczy
    > spęrzetu przyjetego do reklamacji.
    > Normalnie przekaz temu klientowi ze sprzet byl skompletowanh, ale poniewaz
    > nie odzywal sie przez 1,5 roku to nie chcac mrozic gotowki w
    > dokompletowanych czesciach zostaly one poprostu uplynnione.
    > Bez sensu by bylo bys musial kupowac cos a potem to ma lezec 1,5 roku i
    > czekac na klienta az odbierze i zaplaci.
    > Tak przynajmniej mi sie wydaje, czy zle czy dobrze to tego nie wiem :)
    >
    > --
    > fi5h

    Dziękuje za odpowiedź.
    Chciałem mu wydać ten sprzęt ale okazało się, że z winy pracownika który u
    mnie swego czasy pracował gdzieś przepadły zasilacze i procesor z tego
    sprzętu. Chcę to odkupić ale to mogą być tylko użyewane podzespoły (np.
    Duron 700). Potrzebuję na to czasu, a klient mi się piekli i chce
    natychmiast.
    Marek