eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDuży problem z klientem › Re: Duży problem z klientem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Duży problem z klientem
    Date: Wed, 13 Oct 2004 08:36:39 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <ckiic7$4s6$1@news.onet.pl>
    References: <ckhkfn$loc$1@as1-42.kalisz.dialup.inetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1097649351 4998 212.160.136.163 (13 Oct 2004 06:35:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Oct 2004 06:35:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:247681
    [ ukryj nagłówki ]

    Enter1 wrote:
    > Witam.
    > Bardzo przepraszam za NTG ale nie bardzo wiem gdzie pytać, być może
    > ktoś z grupowiczów miał podobny problem. Otóż półtora roku temu
    > klient dostarczył mi do sprawdzenia i ewentualnego uruchomienia po
    > dołożeniu brakujących podzespołów używany sprzęt komputerowy (dwie
    > obudowy z zasilaczem, dwa durony 750 i dwie płyty główne) i przestał
    > się odzywać. Próbowałem kilka razy przez znajomego dowiedzieć się
    > kiedy odbierze, niestety bez rezultatu. Nagle wczoraj dzwoni i chce
    > go natychmiast odebrać. Mam w tej chwili kłopot ponieważ sprzęt jest
    > zdekompletowany z winy mojego pracownika, który już u mnie w tej
    > chwili nie pracuje a ja potrzebuję kilku dni na jego skompletowanie.
    > Może ktoś z Was mi poradzi co o takich wypadkach mówi praktyka
    > handlowa, ile czasu należy taki sprzęt przechowywać, czy mogę
    > naliczyć jakieś koszta za składowanie i przechowywanie ew. czy mogę
    > to wydać w jakimś możliwym terminie itp.
    > Marek

    z tego co sie orientuje to 2 lata nalezy skladowac , ale to chyba dotyczy
    spęrzetu przyjetego do reklamacji.
    Normalnie przekaz temu klientowi ze sprzet byl skompletowanh, ale poniewaz
    nie odzywal sie przez 1,5 roku to nie chcac mrozic gotowki w
    dokompletowanych czesciach zostaly one poprostu uplynnione.
    Bez sensu by bylo bys musial kupowac cos a potem to ma lezec 1,5 roku i
    czekac na klienta az odbierze i zaplaci.
    Tak przynajmniej mi sie wydaje, czy zle czy dobrze to tego nie wiem :)

    --
    fi5h


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1