eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDuży problem z klientemDuży problem z klientem
  • Data: 2004-10-12 22:05:15
    Temat: Duży problem z klientem
    Od: "Enter1" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Bardzo przepraszam za NTG ale nie bardzo wiem gdzie pytać, być może ktoś z
    grupowiczów miał podobny problem. Otóż półtora roku temu klient dostarczył
    mi do sprawdzenia i ewentualnego uruchomienia po dołożeniu brakujących
    podzespołów używany sprzęt komputerowy (dwie obudowy z zasilaczem, dwa
    durony 750 i dwie płyty główne) i przestał się odzywać. Próbowałem kilka
    razy przez znajomego dowiedzieć się kiedy odbierze, niestety bez rezultatu.
    Nagle wczoraj dzwoni i chce go natychmiast odebrać. Mam w tej chwili kłopot
    ponieważ sprzęt jest zdekompletowany z winy mojego pracownika, który już u
    mnie w tej chwili nie pracuje a ja potrzebuję kilku dni na jego
    skompletowanie. Może ktoś z Was mi poradzi co o takich wypadkach mówi
    praktyka handlowa, ile czasu należy taki sprzęt przechowywać, czy mogę
    naliczyć jakieś koszta za składowanie i przechowywanie ew. czy mogę to wydać
    w jakimś możliwym terminie itp.
    Marek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1