eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura lex, sed lex › Re: Dura lex, sed lex
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!eternal-september.or
    g!feeder2.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Mon, 30 Oct 2023 22:45:22 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 38
    Message-ID: <uhp85m$l02c$1@dont-email.me>
    References: <uhlkjm$3s24g$1@dont-email.me> <kut%M.26797$2Dq2.6066@fx08.ams1>
    <uhmkeg$3dr$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uhnbm5$qpp$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uhnt28$3ds$9$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uhomri$e20$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <uhp5ar$2uh$8$RTomasik@news.chmurka.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 30 Oct 2023 21:45:26 -0000 (UTC)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="744479a698ce9438f9f345e455ece3a1";
    logging-data="688204";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19STVGy+AHBFATxeMRbQ+og"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:HOSgz38b4BIVUEU4JBKvQAV8sQM=
    In-Reply-To: <uhp5ar$2uh$8$RTomasik@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:843165
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.10.2023 o 22:02, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 30.10.2023 o 17:55, Shrek pisze:
    >>>>> Sprawa jest bardzo złożona. Jeśli BMW jechało środkowym pasem,
    >>>> To jest nader dziwną sprawą czemu ślady hamowania prowadzą z lewego
    >>>> pasa.
    >>> A gdzie prowadzą? Bo to może być krytycznie ważne.
    >> Na środkowy. A potem to już różnie - kia na barierki a BMW kręci bączki.
    >
    > Potem nieistotne. Ale wcześniej krytycznie. Zauważ, że BMW ewidentnie
    > uderzyło prawą stroną. Jakby - jak piszesz - KIA była w połowie zmiany
    > pasa, to by chyba nie za bardzo się tak dało. To wygląda tak, jakby BMW
    > już zmieniło pas, a nagle przed nim KIA zaczęła zmieniać pas w prawo,
    > więc BMW próbowało ją ominąć lewą.

    Shrek twierdzi, że ślady hamowania bmw były od lewego pasa.
    Zawsze zmieniasz pas z lewego na środkowy hamując awaryjnie?

    Opowiem ci inną bajkę.
    To wygląda tak, że jak kierowca bmw jadąc lewym zajarzył, że zaraz
    wjedzie komuś w dupę (bo zapierdalał tak, że dogonił swoje mruganie
    światłami zanim dotarło do kierowcy kia), to depnął awaryjnie hamulce
    odbijając w prawo. Kiedy światło mrugania dotarło do kierowcy kia, to
    kierowca kia postanowił zapierdalaczowi ustąpić ten lewy pas i zaczął
    zjeżdżać na środkowy. A że kierowca bmw podczas tego hamowania wytracił
    prędkość do prędkości poniżej prędkości światła i przyjebał w kia już
    prawie na środkowym pasie, to oznacza, że jemu się tylko wydawało, że
    mrugał odpowiednio wcześnie, a w rzeczywistości, mruganie dotarło zbyt
    późno do kierowcy kia.
    Winna jest prędkość światła mrugania, które za wolno leciało do kierowcy
    kia. Kierowca bmw myślał, że to mruganie będzie lecieć z prędkością
    światła+jego prędkość. Źle obliczył po prostu. Nie wiedział, że ze
    światłem tak się nie da.
    Tak się kończy nieznajomość praw fizyki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1