    From: "Gray" <X...@X...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Date: Thu, 10 Apr 2008 22:18:25 +0200

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    > Marek Dyjor pisze:

    > Natomiast odpowiadając pośrednio na pytanie - fakt ewentualnego
    > popełnienia wykroczenia *przed* kolizją nie mającego związku z sama
    > kolizją nie wpływa na winę.

    O! Wreszcie coś do rzeczy!
    Tytułem wyjaśnienia: opisałem pokrótce zdarzenie, jedynie po to, żebyście
    mogli uchwycić kontekst sprawy. Rozstrzygnięcie kto kogo pozostawiam sądowi.
    Tak jak mówiono tutaj jest to słowo vs. słowo + ślady na samochodach, które
    pewnie obejrzy biegły jak go powołam, albo nikt. Analizując zdarzenie i
    porównując zdjęcia mam prawo przypuszczać, że do kolizji doszło właśnie na
    skrzyżowaniu, także Marku *przed* i po to może być ten sam moment.
    Dlatego pytam (jak w temacie) czy jest to skrzyżowanie, czy go nie ma?
    Dobrze byłoby twierdzenie poprzeć jakimś przepisem bądź orzecznictwem w
    podobnej sprawie.
    Grupowicze wyrazili swoje zdanie (za co dziękuję) niestety nie poparte
    żadnym zapisem. Spodziewałem się dyskusji na temat logiki, wnioskowania,
    wykładni, zapisów. Prób analiz rzeczonego tematu pod kontem prawniczym.
    Niestety dyskusja się rozmyła w próbach ustalenia kto komu, niektórzy
    doznali nawet halucynacji i interpolowali je na następne projekcje.
    Myślałem, że to grupa dyskusyjna nie terapeutyczna. Ale pewnie się mylę ;-).
    Odnośnie sprawy...Zdaję się, że będzie to precedens. Internet milczy na ten
    temat i wszelkie żródła do których dotarłem.
    Pozostaje chyba zamknąć temat i podziękować wszystkim za udział w dyskusji -
    co niniejszym czynię;-)
    Pozostaje jeszcze pytanie: czy tu zagląda jakiś prawnik? Chociaż jeden?

    Pzdr.
    --
    Gray