  • Data: 2022-11-09 22:14:47
    Temat: Re: Droga poprzeczna i opuszczana
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2022 o 20:00, rowerex rowerex pisze:
    > Czy pojęcia "droga poprzeczna" i "droga, którą zamierza się opuścić" ciągle
    > będą miały zastosowanie do tych samych dróg?
    Wydaje mi sie, że będzie miało znaczenie to, w jaki sposób zostanie to
    skrzyżowanie wykonane. U mnie na jednym skrzyżowaniu zrobili
    warszawocentryczną drogę dla rowerów po zewnątrz. I teraz pytanie, czy
    ta współcentryczna droga jest częścią tej drogi w rondzie, czy częścią
    skrzyżowania.
    --
    Robert Tomasik