  • Data: 2010-08-31 10:24:51
    Temat: Re: Dozwolony użytek?
    Od: RomanX <r...@s...to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Grupa nie jest zamknięta, a w dodatku nie jesteś w stanie zagwarantować,
    > że istnieją między Tobą a nimi więzi towarzyskie czy rodzinne, a więc
    > d.u. odpada.
    No dobra, dzięki za odpowiedzi. Porzucając kwestię d.u.: inne metody. Na
    przykład - pytam autora lub wydawcę dzieła. Jeśli spytam zwyczajnie czy
    mogę tak zrobić i dostanę odpowiedź pozytywną, to co potem z tą
    odpowiedzią robić? Ma być gdzieś w gierce, czy może być trzymana do
    momentu, aż ktoś o nią spyta?
    Są jeszcze jakieś inne sposoby, czy na tym sprawa się kończy?